Kuigi see tundub pealtnäha abstraktne ning keeruline, toob Williams näite doktor Stephen R. Covey näol. Williams kirjutab, et isiklik bränd ei tohi olla arrogantne või ülespuhutud, vaid peaks näitama seda, missugune sa oled ning mille eest sa hea seisad.
Williamsil oli võimalus koos Coveyga töötada. Nagu me kõik, koges ta oma elus neid päevi, kus kõik tundus halvasti ning vale, ta kohtas enda suhtes ebaõiglust, teda räägiti taga ning solvati. Siiski õnnestus tal sellest kõigest üle olla. Üks osa tema isiklikust brändist oligi oskus olla lahke, kuna just selline ta oligi. Williams kirjutab, et Stephen oli avatud ning andestav inimene ning ta teab seda, sest tal õnnestus töö käigus tema tegelikku mina tundma õppida.
Inimese elu ja areng on kujunenud selliselt, et iga päev ei kujuta endast mõnusat jalutuskäiku pargis. Williams märgib, et ta on Stephenilt õppinud, kuidas raske päeva korral tuleb sellest lihtsalt üle olla. „Ma pole sellest veel lõpuni aru saanud, ent see on üks osa minu isiklikust brändist ning see peab olema ka osa sinu isiklikust brändist,“ kirjutab Willams.
Defineeri
Me elame maailmas, kus reeglid on teistsugused võrreldes nendega, mille järgi elasid meie eelkäijad. Sinu isikliku brändi osad on sinu head ja vead. Me kujundame tänapäeval ise, kes me oleme.
„Sinu bränd on see, mida inimesed sinu kohta arvavad ja räägivad, kui sind ennast samas ruumis ei viibi,“ on Amazoni asutaja Jeff Bezos öelnud. Sa võid õppida personaalse brändi kohta palju, kuulates, mida inimesed räägivad neist inimestest, kes parasjagu ümbruskonnas ei viibi.
Parim viis oma brändi kujundada on mõelda, missugune sa pole. Bezost peetakse selles osas meistriks. Näiteks oli Amazoni algseks nimetuseks plaanitud Cadabra ning Bezos muutis selle kohe ära, kuna see sarnanes liialt ingliskeelsele sõnale cadaver, mis eesti keeles tähendab korjust või surnukeha.
Bezos lähtus toona Cadabrale nimetuse otsimisel veel sellest, et see algaks A-tähega, et ettevõte oleks tähestikulises nimekirjas võimalikult kõrgel kohal. Ja ta valis Amazoni. Amazonase jõgi on maailma suurim jõgi ning see käis hästi kokku sellega, missugusena Bezos oma ettevõtet tulevikus nägi. See on hea näide sellest, kuidas Bezos analüüsis, missugusena ta oma ettevõtet näha ei taha ning selle põhjal tegi vastavad valikud.